Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε παρακάτω μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με την επισκευή του κινητού σας.

Γενικές Ερωτήσεις

Τι είδους επισκευές αναλαμβάνετε;

Επισκευάζουμε όλα τα smartphones της αγοράς όπως Apple, HTC, Samsung, Motorola, Blackberry, Nokia και Huawei.

Προσπάθησα να επισκευάσω το κινητό μου ο ίδιος. Μπορώ παρόλα αυτά να το φέρω για έλεγχο;

Ναι, κανένα πρόβλημα. Επισκεφθείτε το κατάστημά μας ή στείλτε τη συσκευή με  courier.

Η συσκευή μου παρουσιάζει πολλαπλά προβλήματα. Μπορώ να έχω μια εκτίμηση κόστους για την επισκευή όλων?

Φυσικά. Καλέστε μας, περιγράψτε μας τα προβλήματα και θα σας ενημερώσουμε για το πλήρες κόστος.

Αποστολή συσκευής στο χώρο μας

Μπορώ να σας στείλω την συσκευή μου για επισκευή;

Μπορείτε να στείλετε την συσκευή σας μέσω ταχυδρομείου ή courier. Για οποιαδήποτε ερώτηση επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι πρέπει να συμπεριλάβω κατά την αποστολή της συσκευής;

Χρειαζόμαστε μόνο τη συσκευή σας και τίποτα άλλο.  Συσκευασίες και accessories απλά μεγαλώνουν το κόστος της αποστολής.

Χρειάζεστε το κωδικό ξεκλειδώματος?

Προτείνεται καθώς θα χρειαστεί να κάνουμε ελέγχους μετά την επισκευή.

Χρειάζεστε την κάρτα sim;

Όχι δεν είναι απαραίτητη.

Service βρεγμένης συσκευής

Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που βραχεί η συσκευή μου;

Μην δοκιμάσετε να ανοίξετε την συσκευή σας. Επισκεφθείτε άμεσα το κατάστημά μας. Όσο συντομότερα τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να επισκευάσουμε την συσκευές σας.

Η συσκευή μου βράχηκε αλλά δείχνει να λειτουργεί σωστά εκτός από μία λειτουργία. Μπορείτε ακόμα να κάνετε service;

Ο πιο εύκολος τρόπος για να σας απαντήσουμε είναι να μας καλέσετε και να μας περιγράψετε ακριβώς το πρόβλημα. Οι έμπειροι τεχνικοί μας θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν.

Πόσο χρόνο παίρνει το service βρεγμένης συσκευής;

Η διαδικασία αυτή συνήθως παίρνει από 24 έως 72 ώρες, ανάλογα με το επίπεδο της ζημιάς.

Αλλαγή Οθόνης και τζαμιού

Το κινητό μου έπεσε και δεν λειτουργεί το touch. Διορθώνεται με την αλλαγή του τζαμιού?

Ναι οποιαδήποτε δυσλειτουργία του touch διορθώνεται με την αντικατάσταση του digitizer και του τζαμιού.

Πώς καταλαβαίνω ότι χρειάζεται η οθόνη μου αλλαγή;

Αν η οθόνη του τηλεφώνου “κάνει νερά”, μένει λευκή ή έχει νεκρά pixels τότε θα πρέπει να προχωρήσετε στην αντικατάστασή της, καθώς έχει υποστεί μη αναστρέψιμη ζημιά.
Ακόμα δεν είστε σίγουροι;  Στείλτε μας μια φωτογραφία της τρέχουσας κατάστασης του τηλεφώνου στο support@southlabservice.gr και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να το διαγνώσουμε.

Το τζάμι της οθόνης του iPhone μου διαλύεται. Διορθώνεται η βλάβη με την αντικατάστασή του;

Ναι, η αντικατάσταση του τζαμιού θα διορθώσει το πρόβλημα και θα σας επιτρέψει έχετε πάλι ένα πλήρως λειτουργικό τηλέφωνο.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε? Μην καθυστερείτε...Κάντε κλικ!

Επικοινωνήστε Μαζί μας